reklama

Mučili ste už niekedy deti spevom so slúchadlami na ušiach?

Prišla som na veľmi účinnú metódu. Občas na deti neplatia žiadne páky. Nič sa im nechce, robia si svoje a s precíznosťou im vlastnou ignorujú všetko čo im poviem. Občas sa zmôžu na vety typu "Som unavenááá! Neskôôôr.Mami teraz nieeee." A podobne. Vtedy prichádzam ja a moja skvelá mučiaca metóda. Mám ju už poriadne vyšperkovanú. Používam piesne, ktoré deťom najviac lezú na nervy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Pustím si hudbu tak, aby som sa takmer nepočula a spustím sýtym hlasom. Ak má skupina viac členov, postupne spievam sóla každého z nich prípadne ak spievajú dvojhlasne skáčem z interpretácie jedného interpreta k druhému. Osvedčilo sa to najmä pri skupine Backstreet Boys. Účinné sú aj slovenské piesne. Občasným pozorovaním mojich detí tak aby ma nepostrehli si všímam ich hudobný vkus. Ak zistím, že nejaká pieseň z môjho repertoáru sa im nedajbože páči tiež, okamžite ju nahradím inou, menej atraktívnou. Občas mi pomáhajú aj rádiá a televízie tým, že púšťajú moje obľúbené piesne viackrát za deň a tým ich obohranosť stúpa a mňa teší, že moja metóda bude o to účinnejšia. A tak už nemusím zvyšovať hlas, stačí, keď opäť moje deti prepadajú lenivosti a ja si s úsmevom na tvári nasadzujem na uši slúchadlá a s prstom " na spúšti" čakám, kedy si ma všimnú. A vtedy príde tá krásna veta:" Mamiii, spravím všetko len už nespievaaaj!" A ja si vydýchnem, deti sa pustia do práce a na záver si so smiechom zaspievame všetci. Ale už pekne dobrovoľne, spoločne a podľa výberu detí. Len škoda že túto metódu nesmiem použiť v škole...[/content>

Monika Eštvánčiková

Monika Eštvánčiková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Pár slov o mne? Čítajte a urobte si o mne obraz.Iné Vám poradiť nemôžem:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu